




|
T sorozat - Kúp-homlokkerekes hajtóművek

- A sorozat 9 darab 2 fokozatú és 8 darab 3 fokozatú hajtóműnagyságból áll.
- Három fajta behajtó oldali kialakítás létezik: behajtó oldali hengeres, reteszes tengelycsonk (TA), IEC villanymotor csatlakozás kuplunggal (TF), és közvetlen IEC villanymotor csatlakozás (TC), kivéve az 56-63 nagyságokat melyeknél a közvetlen motorcsatlakozás nem létezik. A behajtó tengely elhelyezkedése horizontális és/vagy vertikális lehet, kivéve az 56-63 nagyságokat melyeknél a behajtó tengely elhelyezkedése csak horizontális lehet.
- A hajtóműházak anyaga az 56-63 nagyságoknál GAlSi9Cu1 UNI7369/3 alumínium ötvözet, a 71-180 nagyságoknál EN GJL 200 UNI EN 1561 öntöttvas és a 200-225 nagyságoknál pedig EN GJS 400-15 U UNI EN 1563 gömbgrafitos öntöttvas. A jól megtervezett hajtóműházak kívül és belül egyaránt garantálják a megfelelő merevséget és a könnyű szerelhetőséget bármelyik csatlakozó felületen. Az egyterű olajkamra biztosítja a megfelelő hőátadást és minden belső alkatrész kenését.
- A fogaskerekek anyaga betétben edzett 16CrNi4 vagy 18NiCrMo5 UNI7846 ötvözött acél. Az első fokozat két ívelt fogú GLEASON rendszerű kúpkerekének a fogazata köszörült.
- Minden tengelyre magas minőségű kúpgörgős csapágyak vannak építve biztosítandó a hosszú élettartamot és a nagyon magas külső radiális és axiális terhelések elviselését. Ez alól a közvetlen motorcsatlakozás behajtó tengelye a kivétel, amelynél golyóscsapágyak vannak alkalmazva.
- A standard kivitel a többféle méretben rendelhető acél kihajtó csőtengely, amely kívánságra szorítóhüvellyel is szerelhető. A hajtóműházak egyik vagy mindkét oldalára kihajtó oldali peremek csatlakoztathatók, továbbá a hajtóművek visszafutásgátlóval is felszerelhetőek. Mindezek biztosítják a T sorozat széleskörű és könnyű alkalmazhatóságát.
Konfiguráció:
|
|